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THEMA: Squad!

Squad! 04 Feb 2015 15:20 #21

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To be a bit more transparent I think it is a good idea to clarify the current state of vehicles and why we haven't been showing it off yet:

- We currently have a drive-able HMMWV in the game, with a rotate-able turret.
- The model is from PR, and is not up to the graphics standards that we want to have. This is reason no. 1 we have not shown it yet, for new people looking at Squad we want to show a more consistent graphics level rather than have a lot of work in progress and placeholder graphics shown in game play videos.
- We have not yet implemented entering/exiting functionality to vehicles.
- We have not spent the time to implement correct crew animations and positions and all the basic visual stuff that you would expect.

So yeah, it is all about impressions, and we don't want to give the wrong one at this point, and we have also stopped the coding focus of vehicles at this point so that we can finish up some more critical functionality to infantry game play such as scopes, grenades, kits system and medic system ect.
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Squad! 04 Feb 2015 17:53 #22

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Hört sich für mich sehr sinnvoll an...
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Squad! 08 Feb 2015 14:23 #23

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Squad! 08 Feb 2015 17:36 #24

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Squad - LSD Warfare?
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Squad! 11 Feb 2015 14:08 #25

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Squad! 11 Feb 2015 15:59 #26

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Mensch Busch du hast aber echt performance probleme. Bei mir läuft es selbst auf epic noch flüssig. Für 60 FPS muss ich aber reduzieren.
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Squad! 11 Feb 2015 16:36 #27

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Go for Desktop PC Busch^^

Schön mal Screens vom Squadmenu zu sehen, das nimmt ja langsam Formen an.
Den Reddot find ich persönlich etwas groß.
Frisst das Render to Texture beim Zoomen mit dem Scope viel Performance?

Was mich bei der Map immer wieder wundert ist das Symbole (Flagmarker, Spieler) nicht wirklich herausstechen, das war bei BF2/PR immer viel besser.
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Squad! 11 Feb 2015 17:12 #28

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Mit wem muss man eigentlich ins Bett steigen, um auch so eine Testversion zu bekommen? :)
Join the Army, travel the world, meet interesting people and kill them.
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Squad! 11 Feb 2015 17:13 #29

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Also das ist jetzt 1600x900, ein paar Dinge auf "Epic", ein paar auf "High". Low FpS ja, aber merkt man beim laufen/schießen nicht.
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Squad! 11 Feb 2015 20:53 #30

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Ich weiß ist noch alpha - aber ich find die Bäume in PR fast hübscher :)
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